lørdag 19. mars 2011

♥Lengsel....


etter lange lyse kvelder, bare føtter, sol og sommer
Hjalp lite å våkne til dalende snø fra himmelen igår. Men idag har det vært rene påskestemningen!

Men før sommer har vi mye å glede oss over og mye som skal gjennomføres. *smiler*
Deilig tid vi har som skal nytes

Vi håper at snekker kan starte opp i sommer (juli), så da er det bare å henge i stroppen! Min kjære skal ta seg av grunnarbeidet og støping av grunnplate. Samt renseanlegg og noe rør hist og her. (husker ikke hva det heter)
Nåvel, vi er godt igang!  
Torsdag kom 1 dumper, 2 gravere, 1 borrigg, og et lass med matter. Kan skrive under på at min kjære var i fyr og flamme, rene anlegget sier han. I 2 dager har det vært full drift på tomta og jeg skal si det har blitt sprenging. Ristet i låvegulvet i butikken. *smiler*
Vi holder på i litt større skala enn lillemor her..
 Veldig gøy å se en slik forskjell der borte! 
Endelig går vi fra drøm --->virkelighet, først nå vi skjønner at vi faktisk skal skape et nytt hjem.
♥Home sweet home 

Mor må tilbake til materialvalg og interiør planlegging. *smiler*
Men min kjære sover på sofaen... sliten...

Klem klem


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!