mandag 30. mai 2011

Uteplassen, akkurat sånn ja:)

Nesten ihvertfall..
Jeg surfer stadig vekk etter ny inspirasjon til Villa Drømmeverden.
Stort sett har jeg sett ting for meg i hodet mitt, men klarer ikke helt å forklare til min bedre halvdel eller vite selv om det blir bra!? Hender det kommer mange rare forslag, men som ikke alltid er så bra eller lette å gjennomføre. *flirer*
Foto: finn.no
Dette bildet gir en liten ide om hvordan uteplassen vår skal bli! Vi skal riktignok ha en vinkel under tak (se bildet under) som blir koseplassen vår. Gulvet her vil strekke seg utenfor taket også, slik at vi får en uteplassen foran hele sørsiden av huset. Litt slik som her.. Deretter kommer det noen meter med plen (var det 15m du sa kjære??) før skogen begynner. Kommer til å bli veldig koselig, om det blir som i hodet mitt og på dette bildet. *smiler*
Kjærstehelgen var toppers! Grand Hotell er et virkelig flott hotell, og siden de hadde surret til bestillingen vår ble vi oppgradert til junior-suite. Ikke dumt! God mat, drikke, shopping, stand-up og tid til hverandre. Stand-up festivalen stod til forventningene.

Nyt en ny flott uke!

Klem fra "nyforelsket"


1 kommentar:

  1. For en flott blogg! Har leste begge bloggene dine nå, og gleder meg til å følge dere videre i Drømmehusbygginga!

    Ha en fin lørdag! :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!