onsdag 8. juni 2011

Er det ikke det ene..

...så er det det andre!
Byggeprosjekt tar tid!
Snekker er i boks, byggesøknaden er klar, og nå er det bare å veeeennnte.. Tålmodighet er en dyd *smiler*
Og "prosjekt renseanlegg" er mer tungvint enn anntatt. Vi må ha eget renseanlegg, da det ikker finnes et kommunalt annlegg her oppe på landet. Vår rørlegger har priset en type, men det er ikke sikkert vi kan bruke den typen. Vi må hyre inn en frittstående konsulent som skal komme å sjekke grunnforholdene og deretter anbefale oss et renseanlegg. Først da kan vi søke om utslippstilattelse. Puuh! 
Men: Heng in there!

Gleder meg sånn til å se et hus starter å ta form! Da først vet jeg at det er lys i enden av tunnelen. *smiler*
Bruker tiden nå og da til å "dekorere" og innrede huset. Kanskje jeg snart må ta frem malesprøyta igjen og male litt møbler? Ja, det skal jeg gjøre i sommer.

Noen som har spennende planer for pinsen?
Her i huset er det raumerittet på mannen, vi skal heie på!
(for 3 år siden tilbrakte jeg pinsen på føden...sukk...)

Klem klem
fra dårlig blogger for tiden..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!