torsdag 16. juni 2011

Endelig!

En ny milepæl mot Villa Drømmeverden er tatt!
Dette har jeg ventet sååå lenge på...
Endelig er byggesøknaden levert til kommunen, så da er det vel bare å veeeeente...
Alt har tatt mye lenger tid enn planlagt (eller ønsket heter det kanskje). Men i en slik planleggingsfase tar alt tid, ikke minst fordi man er avhengig av andre... Siden vi ikke har et type ferdighus, hvor man kjøper et nøkkelferdig hus, har denne prosessen naturlig nok tatt lenger tid. Tegne huset, innhente tilbud fra elektrikker-snekker-rørlegger osv og tilslutt velge de forskjellige.
Endelig er alle håndtverkere på plass og prosessen i gang. *smiler*
Litt sommer er det blitt på trappa, takket være et tupp i ræva fra mamma. *flirer*
Kjenner jeg har null lyst og energi til å stæsje og pynte i gamlehuset...baahhh... og det er veldig ulikt meg!?!
Takket være gårdsbutikken så får jeg dekket interiør og stæsje interessen min, ihvertfall inntil nyhuset er ferdig. *Drømmesegbort*

Snart helg igjen, mine venner!

Klem klem til alle som titter innom meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!