fredag 24. juni 2011

Et livstegn!


Da var allerede en uke gått...
Døgnet har for få timer, flere som har det slik? I mitt tilfelle går veldig mye av tiden med til forarbeid for byggestart, det renseanlegget går meg på nervene snart!! Tenk å lage søkeprosessen så vanskelig og omfattende at fagpersoner sliter med å forstå!? Latterlig spør du meg...men nå håper og tror jeg vi snart er i mål. En annen ting som tar mye tid er prosjekt-flytte-butikken. Jeg stenger gårdsbutikken til uke 28 og åpner i store flotte lokaler i sentrum hvor vi bor. 
Gleder meg!
Ønsker meg slikt spisebord<3

Imorgen skal vi i bryllup, er så koselig det! Så min kjære har forlatt rede ikveld, sitter sammen med brudgommen. Imens koser jeg meg i sofaen med pledd, litt godt i glasset og blogging<3

Nyt helgen alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!