mandag 15. august 2011

Nostalgisk!

Ja, det kan vi kalle denne kjolen min skjønne prinsesse pyntet seg med på slektstreffet igår. Den ble sydd av min tante for 29år siden! 
14.august 1982 var dette brudepike-kjolen i min mor&fars bryllup....sukk!
 Ikke like lett å få ett fint bilde av en treåring. Tullejenta mi!
Oldemor & oldefar!
Eller de tidligere huseierne som jeg liker å si...tihi.. Vi bor jo tross alt i selve slektshuset!
Litt moro å tenke på at oldefar nærmest bodde på kammerset, rommet mellom kjøkkenet og stuen, der vi har laget lekerom til Pernille. Nå er det yngste-mann som holder liv i rommet. *smiler*

Nei, nå må jeg bestille mer varer. De flyr ut av ny-butikken! Moro!
Kanskje dere vil bli med inn i butikken en dag?

Nyt kvelden!


1 kommentar:

  1. Så skjønn hun er ♥ Og så utrolig artig med samme kjole som mamma har brukt!!

    Så GØY at varene flyr ut av butikken, kunne jo ikke vært bedre;)) Og JAAAA! Jeg vil veldig gjerne være med og titte inn i butikken din altså;))

    Ha en finfin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!