søndag 14. august 2011

På ønskelisten!

Rart hvordan denne ønskelisten min stadig vekk blir lengre og lengre..
Redd jeg ikke har plass til alle ønskene mine i nyhuset. *smiler*
Men lov å drømme...


To slike dekkstoler med fotskammel hadde vært perfekt på terassen:)
Fantastisk deilige å sitte i! Enten med en kald drink i hånden, shades på nesa og solen som varmer kroppen, eller med en kopp kakao, varme tepper og et interiørblad i høstluften... 
Denne flotte hvite gyngestolen står også på ønskelisten min.. Tror den kan få en krok i stuen... koselig å sitte i den å lese mens snøen laver ned ute.. eller eventyrstund med prinsessa mi. *sukk*
Perfekt på et  babyrom er den også! (nei, jeg er IKKE gravid!)
også skapet med glassdører i en nydelig drivved farge! Den vil skape en flott kontrast i den ellers så lyse stuen vår. (regner med den blir lys ihvertfall:) Og kan romme alt av Greengate serviset mitt.. 

Foto: Hubsch

Likte du noe av dette? Alt har jeg vært så heldig å få inn i butikken min! Og mye mer flott fra Hubsch...min nye leverandør, og kanskje favoritten akkurat nå..

Kosemorgen for meg og lillegull idag, med barne-tv og melkeflaske til gullet og kaffekoppen og blogging for mor! Men nå må vi ta fatt på dagen, ordne oss til slektstreff.

Fin fin dag alle sammen! 

3 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så mange flotte ting på ønskelisten din ;) Koselig blogg du har, her kommer jeg snart en tur tilbake :D
    Kos dere på slektstreff!

    SvarSlett
  2. Dekkstolene er knallfine;)
    Her er det også en veldig laaaang ønskeliste, hihi ♥
    Utrolig masse lekkert du har fått inn!!

    Så gøy med slektstreff!!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Lenge siden sist nå, og her har det jammen skjedd ting!! Det kommer til å bli SÅ FINT!! ;o)
    Jeg kopierer gjerne ønskelisten din, for den er jammen ikke ulik min ;-p
    Gleder meg til å kikke rundt i nettbutikken din også! Ha en fin kveld! Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!