mandag 5. september 2011

Ha det på badet!

Ja det skal vi!

Dårlig mobilbilde (uten alle delene)



Innredning til hovedbadet er kjøpt, badet som ligger i forbindelse med vårt soverom.  Helt etter vår (les: min!) stil!
Den består av hel porselensplate med to vasker og skap under, vitrineskap på hver side, stort speil og lyslist øverst. Alt innrammet med lister og nydelige profiler. *smiler*
Ser frem mot masse skapplass!




Dagen idag har jeg kost meg med jenta mi, mandager er VÅR dag! Høstgarderoben hennes er blitt oppdatert, nå er vi klare for kjøligere dager og etterhvert snø... selvom jeg ikke ser frem mot vinter.
Er DU klar for høsten?

Min kjære har igjen reist på jobb, gressenke tilværelsen er igang igjen. 
 Fin fin uke til dere alle, imorgen venter paller med Greengate på meg i butikken. WEEE!

 

2 kommentarer:

  1. Sååå moro med nytt bad !
    skjønner du gleder deg

    hilsen fra Anita S

    SvarSlett
  2. Hei vi skal også pusse opp badet hvor har dere kjøpt den innredningen den var kjempe fin!har du tegn den selv?:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!