onsdag 7. september 2011

Marmor..

...tror jeg det må bli på hovedbadet!
(hvor vi også skal ha innredningen vist i forrige innlegg)
Bilde: Flisekompaniet
Jeg elsker disse marmorflisene i en behagelig beige farge. Synes de gir en følelse av velvære, nesten litt SPA-feeling!
Sist vi bygde hus brukte vi også disse marmorflisene, og ble kjempefornøyd!
Så ja, jeg tror nesten det må bli disse igjen. *smiler*
Her ser dere kanskje hvorfor jeg var så fornøyd?
Bilde: vårt forrige hus!
Gleden var stor idag da turn endelig var igang igjen for lillemor. Hun løp, hoppet og klappet hele timen. Glede!

Natti natt!

3 kommentarer:

  1. Nydelige fliser og du har rett...får litt SPA følelse av å se på dem ;oD
    Lykke yil med badet deres ;o))
    Klem Elisabeth ;o))

    SvarSlett
  2. Ååå det kommer til å bli så lekkert!! Det forrige badet deres er jo så fint <3 Lykke til med valgene videre, det er ikke få ting som skal på plass i byggeprosessen ;o) Ha en flott dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for kommentar inne hos meg;).

    Det er ikke samme kommune som dere vi kjemper imot. Vi kjemper imot nabokommunen til Drammen vi.. Nå har mannen imidlertid snakket med vår saksbehandler, og vi håper vi kan komme frem til en løsning..;).

    Et nydelig bad dere hadde. Kunne tenke meg hovedbadet våres i samme farge som dette;). Legger meg til som følger jeg, for inn hit kommer jeg gjerne igjen;).

    Ps. Var det deg og din interiørbutikk som var i lokalavisa for kort tid siden?? Interiørbutikken som hadde flyttet fra fjøset og til hovedgata på Åmot??

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!