mandag 16. januar 2012

Et HAV av muligheter!

 Vel hjemme fra Formland messen er jeg igang med husprosjekt.
Messen var forøvrig mindre og dårligere enn tidligere, men jeg har shoppet. Bilder kommer bare jeg får lastet de inn på pc.

Er ikke denne tapeten helt RÅ?
Den har en røff og glam look på en gang. Kunne egentlig tenke meg den på en vegg i stuen, men tror jeg går for en mer hvit/grå tapet der. For vi skal ha et annet element i stuen som kommer til å stjele en del oppmerksomhet. Skal vise dere etterhvert!
Lurer på om dette er tapeten som får pryde en vegg i TV-stuen/kontoret. 
Jeg er begtatt!


 Jeg har god hjelp med planleggingen av verdens beste snuppe. (legg merke til at hun peker på rosa fargene)
Hun skal ha rosa og lilla rom. Sukk!

Veldig gøy og jeg er takknemlig for å få bygge hus nok en gang. Men det er litt vel mange valg på en gang!
Taket gipses imorgen, deretter settes delevegger opp og kles med gips/panel. 
Med andre ord: Her skjer det ting!
Tar dere med en tur opp i huset nærmere helgen.

Natti natt
fra en forvirret
Margit

4 kommentarer:

  1. Mange valg ja, men kan tenke meg det er gøy også:D Må være artig å være få kikket litt på messe. Spennende å følge med her:D

    Ønsker deg en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Ser vi har lik smak:-) Jeg skal ha denne tapeten bak engen på vårt soverom. Men det er vel grå monogram med lys bakgrunn. Skal ha mørke vegger ellers...Sober...Spent på hvordan det blir:-) Ellers har jeg også valgt garderobeskap i hall...Orker ikke knitring fra sand i skyvedørsskinnene...Her ble det 5 skap innebygd fra Kvik. Har laget egen nisje til dette. Har du vært inne hos meg å sett? Vi har vel kommet litt lengre, men det går ikke fort nok:-) 3 gang vi bygger...iiiik...Ha en fin kveld og gleder meg til å se mer hus! Klem

    SvarSlett
  3. Hei,
    Jeg elsket dette tapete! lurte på om du visste hvor man fikk tak i den?? :) håper på svar! :D
    Mch Chanett Marie

    -kan sende svar til chanett.brito@norskgjenvinning.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Mener den er av merket Borge. Se deres nettside for forhandlere;)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!