tirsdag 1. februar 2011

Februar, allerede?

Føles som om vi spratt champagnen igår, og feiret det nye året velkommen...
Egentlig er jeg glad til:) Februar betyr enda nærmere våren, jeg er klar!
Og enda nærmere byggestart av drømmehuset

Kommer noen fasadebilder som har inspirert oss:
Elsker inngangspartiet her! Vi får ikke slik takoppløft, men dobbeldør og søyler blir det:)

Ønsker oss slike vinduer, smårutete sprosser øverst. Koselig!
 Garasjen blir en del av huset, med direkte inngang inn i huset. 

Villa Drømmeverden blir på et hus på en flate, såkalt livsløpsstandard, med valmet tak. 
Dette viker totalt fra det vi hadde sist; hus over 2.etg hvor soverom og bad var oppe mens stue, kjøkken og vaskerom var nede. Denne gangen tenker vi praktisk (slippe å frakte skittentøy/rent tøy opp og ned) og fremover i tid (her skal vi bli gamle) *smiler* 

Vi mottok første skisse igår fra arkitekt:) Håper å kunne vise imorgen, selvom det skal endres litt. Må bare få konvertert fra pdf til jpg, tok litt tid det. 

Så følg med!

God natt mine lesere

2 kommentarer:

  1. Ååå så spennende, jeg gleder meg til å se skisser! (...er nok langt over middels interessert i hustegninger, jeg innrømmer det ;o) Ha en superfin onsdag! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Dette blir spennende--- jeg likte alle tegningene.. huff... det er litt vannskelig..

    hyggelig at jeg fikk så respons på innlegget om mobbing.. ♥

    Det gjøres alt for lite, og vi som kan, vi MÅ hjelpe.. takk for hyggelig hilsen, og gleder meg til flere tegninger..

    klem til deg♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!