fredag 4. februar 2011

Jh Interiør og litt hjelp, takk!

Igår ble det roadtrip på meg og prinsessa. Vi var rundt og ordnet masse ærender, og når hun sovnet i bilen pilte jeg innom JH interiør i Lier. Snakk om å komme til heaven!

De flotteste kjøkken, listverk, brystninger, garderobeskap, bibliotek...
Jeg var først og fremt innom for å oppleve litt kjøkkenglam! Og gjett om det traff. *smiler*
Liker godt gruen på dette bildet, klossene er helt etter min smak og "hetten" oppe er rett ikke buet slik de fleste har.
Med slike søyler på hver side for å fremheve gruen. Liker denne gruen godt også, men klossene her blitt litt too much for me. *smiler* Godt smaken er som baken!
Vi skal ha innredning i u-form med kjøkkenøy, slik som på bildet over. Men får ikke bestemt meg for hvor gruen skal stå. Det flotteste er vel å få gruen rett frem for å få den i senter, det blir jo husets smykke<3
 Det er bare det at jeg ønsker meg en lang benk med 2 vinduer over (slik som på bildet). 
JA TAKK, begge deler!

Utstillingene hos Jh interiør, var bare helt FLOTTE! Om du skal ha kjøkkeninspirasjon og bor i nærheten av Lier, anbefaler jeg deg turen! 
Gleder meg til å få tegninger fra de, kan være det blir verre med prisen...iiikk!

Blir veldig glad om DU tar en titt på forrige innlegg, trenger sårt tips, råd og tilbakemeldinger. Lov å være ærlig altså! Hadde faktisk besøksrekord igår (jippi:), men svært få tilbakemeldinger. *hvem er dere alle sammen?*


Det er fredag, det er fredag! Tjohei!
Ut å jobbe litt i gårdsbutikken, masse nye varer som skal på plass:)




6 kommentarer:

  1. For noen nyyyydelige kjøkkenbilder!!
    Drømmen er jo ett sånt stort lekkert kjøkken, med masse benkplass, vinduene som slipper inn masse lys♥♥

    Vakkert!

    Ønsker deg en god helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. WOOOOOW - det var lekkert!!!
    Drømmekjøkekn kan man si;)

    Ha en herlig helg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Ååååh...lekkert!!!! Skikkelig lekkert!

    ha en flott helg

    Klem Elin

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentaren;) Forstår vi er mange i same båt;)) Vi får sjå kva vi vel å gjere etterkvart, må fyst finne ut om det er like flott heime no som vaksen;) Nydlege kjøkken du vise!! Her kan verkeleg lommeboka gå varm;)God helg!

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  5. Wow så lekkert:) Drømmekjøkken:) Superfint hus dere har tegnet under her. Ta en titt hos min venninne med bloggen "sne". De har net bygd hus:) Lekkersmekkert:) Klem til DEG

    SvarSlett
  6. Veldig hyggelig å se så mange fine tilbakemeldinger på innredning vi er veldig stolte av. Nå er vi også på facebook, og håper det er i orden at vi har lagt ut en link som fører hit. Tusen takk!

    Hilsen Roar, JH Interiør

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!