søndag 20. februar 2011

♥Drømmestuen♥

Oppdaget jeg for et par år siden, og siden har den sittet fast på netthinnen min.
Vi har derfor gått ut fra denne når vi tegnet huset. *smiler*

Villa Drømmeverden får 3 høye vinduer, nesten ned til gulvet, på rad og et smalt vindu på venstre side i stuen. Tror dette vil gi oss masse deilig lys og utsikt. Det blir ikke noe oppløft i taket, men vanlig takhøyde over hele. 

Foto: Slettvoll
Liker du stuen?

Vi har planer om å kjøpe oss ny sofa til stuen, passer vel best med 2stk 2-3 setere. Vi ønsker oss (les: MEG) hvit sofa, men vi får se. *smiler lurt* 

Sitter i skrivende stund i Bergen, men har desverre ikke fått sett så mye av byen.. Jeg er på Zumba kurs, for å bli sertifisert zumba instruktør. Woho! Er så gøy
Vil du få litt zumba-feeling å titt her 

Ønsker deg en flott Søndag!
Kjenner at jeg savner mine kjære litt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!