onsdag 23. februar 2011

Endelig!

Kom disse godsakene fra Greengate til butikken min 
 
Mørk blå, beige og hvitt!
Så koselig!
De er faktisk enda vakrere i virkeligheten!
Nesten litt forelsket på nytt jeg 
Redd min Greengate samling kommer til å øke ytteligere. *smiler*

Nydelig servise i hvitt, lyseblått og blomster 
 Passer kjempefint til serviset i lyseblått med hvite prikker.

Dette vitner om at våren er på vei....eller? Vel, det er lov å drømme seg bort. *smiler*
Nå er jeg kjempelei av vinter, den har vært litt for laaaang og kaaaald for min smak.. Så Kong Vinter, nå er mitt medlemskap på snø og kulde herved sagt opp. Sees igjen i november!
Er du lei vinteren?

-lig velkommen nye følgere. Tusen takk for koselige hilsner, det varmer mitt

Natti natt
(Må jeg karre meg opp på det kalde soverommet vårt...brrr)


3 kommentarer:

  1. Åååå, heldige du!
    Den er bare sååå fin den nye serien ♥
    JA, jeg er lei vinteren, vil ha VÅR!

    Ha en fin dag!

    KLme Line

    SvarSlett
  2. Så utruleg mykje flott!!! Den muggen er sånn mååååå ha:))) Ha ein fin kveld;)

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  3. Så mye fint....
    Riktig god ferie til dere også

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!