lørdag 26. februar 2011

Vårt kjøkken!?!

Jeg gir dere en liten sneak-peak *bredt smil*
Skal sies at dette kjøkkenet ble tegnet for 1år (!) siden. Ja, vi (les:jeg) har jobbet med dette lenge. Da må det vel bli perfekt til slutt!?!

Kjøkkenet i Villa Drømmeverden blir riktignok ikke helt slik, siden vi har tegnet om huset sikkert 100(!) ganger det siste året. Men de fleste elementene her skal vi ha med (i en litt annen rekkefølge)
 
Tjolahopp
Liker du det?

Kort fortalt skal kjøkkenet vårt ha:
*Grueløsning med pilastere
*Vitrineskap (usikker på x-sprosser eller ruter, hva tror du?)
*Kjøkkenøy med barkrakker
*Lang benk uten overskap, vinduer over benk
*Kjølehjørnet
*Hvit dobbel porselensvask
*Åpen landlig hylle til husmoras småstæsj *Tihi*

Ja, det burde dekke det meste!
Det viktigste er jo at husfrua er fornøyd, ikke sant!? *smiler*
Viser de riktige tegningene når det engang kommer i mål.

Vi har mottatt siste tegningene fra arkitekt og kan si oss godt fornøyd. Lyst til å se?
Følg med!

God Lørdagsklem fra


3 kommentarer:

  1. Det var et flott kjøkken, Margit! :)
    Gleder meg til å se huset deres helt ferdig..
    Hvor mange kvm er kjøkkenet? Hva slags benkeplate skal dere ha?

    Klem fra
    Christina

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!
    Dette er ganske nært mitt eget drømmekjøkken ♥ Og jeg eeeelsker slike gruer!!!

    Blir spennende og se når det står ferdig i huset;)

    Klem line

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar ;) Så fint kjøkken!! Vi også har kjøkkenøy, og er bare såå fornøyd med det! Blir spennende å se når dere får det i hus! Ane

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!