torsdag 10. februar 2011

Husets øyne..

Synes jeg er veldig viktig.
Det skal være med på å gi huset er uttrykk og stil.
Vi har bestemt oss for vinduer med småruter øverst. Tror det vil bli 2-delt og ikke 4-delt som på bildet over, da vi synes det virker mer praktisk.
Elsker de små rutene!
Hva synes du?
Synes det vil "piffe opp" et ellers så enkelt hus som vi har valgt å bygge, og passe oppe på landet!
Vi kommer til å bruke både 1-rams vindu på bad og vaskerom og 2-rams for resten. Kan være det blir 3-rams i stuen. Vi får se. *smiler*


Planen har hele tiden vært å ha et stort, flott sitronvindu i stuen. Men siden dette vil kreve et takløft, har vi valgt å droppe det. *litt lei seg*
Men fruen kan ikke få alt hun vil ha!  (så lenge jeg får kjøkkenet mitt og alt det andre er jeg strålende fornøyd jeg!) *flirer*
Istedet har vi valgt å sette 3 store vinduer på en vegg i stuen, dette vil gi minst like mye lys og utsikt!

Idag er det kosedag og fri med lillemor
Drammen by skal oppleves:)

Ønsker deg en flott torsdag!

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!