lørdag 17. mars 2012

Nyheter og rabatt i nettbutikken min!

En del av dere har kanskje fått med dere at jeg har startet med klær i butikken min?
I tillegg til alt interiøret og stæsjet. 

Her er noen av vår-nyhetene:

Det meste av interiør produktene og klærne ligger nå ute i nettbutikken. 

Mange av dere lesere hadde ikke mulighet til å komme på Damenes Aften i butikken for en ukes tid siden.
Jeg ønsker derfor å gi dere en unik mulighet til å handle i nettbutikken med rabatt!
Fra nå og ut søndag 18.mars får dere 15% på ALT ved å oppgi rabattkode: villadrommeverden
(gjelder ikke på allerede rabatterte varer, og kun for de som benytter seg av en frakt-metode)

 ♥Ønsker deg en behagelig handel
Og lørdagskveld! Koser meg med Hver gang vi møtes og Artisgalla..deilig lørdag ♥

Klem fra

som gleder seg til å handle interiør til huset vårt!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei Margit :)
    Du lurte på om jeg brukte Photoshop?
    Nei jeg bruker stort sett uredigerte bilder og noen ganger bruker jeg PhotoScape - det er et gratis program som du kan laste ned og redigere lys, kontraster og lage rammer og kollasjer med - veldig flott og veldig enkelt program, anbefales :)

    Syns kjøkkenet ditt blir kjempelekkert ღ gleder meg til å se mer etter hvert… Jeg har alltid ønsket meg en slik kjøkkenøy, men her hos meg var det ikke plass til en slik… og hvit kjøkken i herregårdsstil er bare nydelig, tidløs og vakkert ღ Likte også veldig godt bildet av kjøkken og spiseplassen under her… Jeg syns også Tolix stoler er bare sååååå stilige, men dessverre ikke så gode å sitte i – liker veldig godt stolene som Veronica har på bloggen Tomines Hjem – og møblene hun forhandler, TM Design AS. Spennende og ikke alltid like lett å finne det man er på utkikk etter og det gjøre det jo ikke noe enklere at det er så mye fint å velge mellom :))) Ønsker deg en flott søndag videre, og takk for koselig kommentar inne hos meg ღ Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!