onsdag 28. mars 2012

Sober!

Hei og hopp!
Dagene flyr av gårde for min del. 
Gleder meg til vi er i hus og blir ferdig med husbygging. 
Mye å ta stilling til og mye som skal fikses i siste liten...

Min skjønne skatt er ferdigmalt for en liten tid tilbake. Fargen jeg valgte var Sober.
Er det mulig å forelske seg i en farge så må det være akkurat denne!
Det er en gråfarge med litt brunt i, en varm grå på en måte.. Leter rundt i skattekammeret mitt om jeg har noe mer å male i denne fargen. 

Nyt Torsdagen!
Torsdag betyr langåpent i butikken for min del:)

4 kommentarer:

  1. Fargen var nydelig!
    Denne skal definitivt vurderes:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig:D kjempefin farge:D

    SvarSlett
  3. Å som jeg har venta på et innlegg om den skjenken ;)
    Fantastisk fin ble den og herlig farge!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Kjempefin sjenk, fargen er nydelig ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!