tirsdag 25. september 2012

I stua...

...har vi fått et nytt medlem!
En nydelig skjenk jeg kjøpte på auksjon for 2år siden, har endelig fått en touch av maling.
Synes den har så flotte utskjæringer!
 Slike gamle møbler har sjel, er solide og er utrolig romslige.
 Den har fått æren av å huse mannens nye TV og lydplanke. Ikke akkurat fruens favoritt i stua, men jeg vet at uten TV hadde ikke stuen blitt brukt så mye. Og vår gamle TV-benk krympet betraktelig da ny Tv kom i hus...
Jeg bygget TV'n opp med en rad gammel murstein, slik at lydplanken kunne ligge foran og ikke henge på veggen. Ble stilig med det grove mot det fine.

 Dristet meg til å ikke male hvitt denne gangen. Før malte jeg ALT hvitt!
2 av veggene i stuen er malt i fargen hvit lin, den siste veggen har en mønstret tapet som går i hvit og hvit lin. 
Bilder av stuen i sin helhet kommer etterhvet som jeg møblerer, litt tomt idag.
Siden skjenken står på tapet veggen malte jeg den i hvit lin, og det var jammen meg lurt.
For det ble lekkert!

Hva synes du?
 Da er jeg ett skritt nærmere ferdig stue. 
Har et sofa og utnyttelse av plassen problem i stuen, kanskje jeg kan spørre om deres hjelp?


 Vi Blogges!

Klem

4 kommentarer:

  1. Hei! Nydelig hus du har! Men jeg har ett spm. Hva heter denne tapeten, annet enn Sonata fra Borge? Jeg er på jakt etter den som er i de nøyaktig fargene, men finner kun en som er beige eller i sølv. Skal straks tapetsere denne tapeten i mitt hus, og blir ikke helt fornøyd med den som er beige :( Mvh -T

    SvarSlett
  2. Hei,

    Takk for hyggelig kommentar:)
    Tapeten heter son203, det er ihvertfall det som står på etiketten.
    Om den evt kan ha gått ut vet jeg ikke, siden du ikke finner denne farge. Vår er hvit med skimmer.
    Lykke til:)

    SvarSlett
  3. hei,
    fantastisk fin blogg du har,mye inspirasjon å hente her, lurer på hva fargen i stuen din heter var nydelig fin.
    mvh cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Takk for koselig hilsen;)
      Fargen heter hvit lin og veggen bak tv benken har mønstret tapet.

      Mvh
      Margit

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!