mandag 24. september 2012

Ny uke, nye muligheter!

Mandag morgen!
 En ny uke banker på døren, den skal jeg bruke godt.
Helgen brukte vi på å rydde sommeren bort for i år. Utemøbler, trampoline, uteleker og sykler ble satt på låven. Nå kan bare snøen kommer, men den kan godt vente en gooooood stund til!
Avsluttet med vafler og rørte jordbær...mmmm

Mandager har gullet fri og butikken min har stengt. Først må pakker i nettbutikken pakkes før vi skal ut å fikse vintergarderoben til gullet. Utrolig hvor mye hun har vokst iløpet av sommeren.

Et nytt møbel har flyttet inn i stua, lyst til å se?

Mandagsklem fra

Interiør og tekstiler fra butikken min.

2 kommentarer:

  1. Mmm, nå fikk jeg lyst på vaffler gitt:))
    Og så fint service ♥
    Koselig med slike fridager sammen:)
    Kos dere på shopping!!

    SvarSlett
  2. De vaflene så veldig fristende ut!
    Vil gjerne se ditt nye møbel ja :)
    Ha en fin høstuke!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!