lørdag 15. september 2012

Steike fine gardina!

Hei og Hopp!
Kjøkkenet har fått gardiner og blitt kledd i høstdrakt.
Jeg har "lunet" kjøkkenet ved å velge linfargede tekstiler. Det er ofte ikke så mye som skal til.
Høsten er tid for å gjøre det koselig i våre hjem, forberede oss på innetiden.

 Jeg elsker puter, pledd og masse levende lys
 Tekstilene er av serien monogram, fra butikken min Drømmeverden interiør
Det meste av interiøret er også fra samme sted. 



Idag har prinsessa vår vært på tur med besteforeldrene, mens vi har jobbet. Rart å ha tid for seg selv etter jobb. Vi kokkelerte og jeg har testet boblekaret vårt for første gang, ikke så ille må jeg si.
Godt med en avslappende kveld!

Imorgen er det familiedag og fårikål-tid!



4 kommentarer:

  1. Gardiner og puter luner godt ja :) Likte kjøkkengardinene dine veldig godt! Akkurat den stilen jeg har lyst på i vårt hus også - og det beste er at samboer var enig da jeg viste ham bildet :)
    God søndag til deg!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. ååå sååå fin du har det! kjempe flotte gardiner og løpere! ble skikkelig inspirert jeg altså! Ha en fin dag!

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  3. Å HER VAR DET FINT!
    NYDELIGE GARDINER OG PUTER!
    VIKTIGT MED LITT ALENETID!
    FIN DAG TIL DEG :)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Hvor har du fått de kalenderklossene fra? :-)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!