torsdag 27. september 2012

Endelig i butikk! BLINK BLINK!

Tjolahopp!
 Nok en laaaang dag er over. Idag har jeg flydd fra det ene til det andre, føler jeg ikke har fått gjort noenting. Selv om jeg egentlig har gjort veldig mye.. Men sånn er vel noen dager.
 Flere som føler det slik innimellom?
 
Gleden ble stor da et stort parti Blink jeans i fargen grå kom inn døren idag. En god del av de er allerede bestilt og solgt. For en stilig bukse som passer supert til høtens strikk!
Finnes i nettbutikken
 
Jeg har solgt den samme buksen i jeansstoff, den har vært populær og passer de fleste.
Elsker min!
Smale ben, lave baklommer som "løfter" rompa og et fint snitt! Kan vi ønske oss mer?
Like fin om du er lav, øy, smal eller kraftig.


 

Dette kalles helgelykke!
 
Håper du har hatt en fin torsdag, snart helg igjen nå.
Synes det kun er mandager og fredger jeg..
 
Tar med kamera på jobb imorgen, så kan dere få se den "nye" butikken:)
 



2 kommentarer:

  1. Stilig bukse ♥
    Ser for meg at den kan være fin sammen med støveletter også etter hvert som det blir kaldere :)

    SvarSlett
  2. Takk for svar angående flisene, Margit :)De var ihvertfall kjempe fine, så noe lignende farge tror jeg vi må se etter. Det er kjempe spennende å planlegge hus ja, og vi er ute i god tid med det meste heldigvis. Her liker vi å ha kontroll..hehe ;o)
    Får håpe selve byggingen skal gå fint og, er ihvertfall veldig klar for å komme i gang!

    Nå gleder jeg meg til pakken fra Villa Drømmeverden kommer i posten, sånn at jeg kan pynte litt i sofaen :)

    Ha en flott helg!

    Anette

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!