tirsdag 27. mai 2014

Sommer på badet!

God ettermiddag♥ Idag har jeg ryddet og fikset litt opp på badet. Det finnes ikke noe bedre enn å få system og ordren. Og badet er blitt sommerklart!
Noen nye hvite detaljer kom inn, se så lyst og delikat alt plutselig ble.
Den nye baderomsserien til Rivera Maison er endelig i butikk, den har jeg siklet på siden jeg så den på showrommet i november. Badesettet inneholder pumpeflaske for såpe og tannbørste holder. Jeg valgte å bruke den til sminkekostene mine, deilig å ha de lett tilgjengelig. 
Settet passet perfekt så da må jeg nok shoppe et sett til mannen også. 
Badesettet kan shoppes her
Det hvite fatet og lyktet er sommernyheter fra R.M. 
Egentlig tenkte jeg å bruke det ute, men jeg måtte teste det ut på badet først. 
Fatet passet perfekt mellom vaskene!
Deilig og ikke minst mer ryddig å samle krukker, flasker og småtteri på et fat. 
Happy Island Fat og Happy Island lanterne
Sist, men ikke minst. Endelig er den griselekre toalettrullholderen i butikken.
Jeg har inntil nå samlet rullene i en kurv. Det har vært en midlertidig løsning som varte i 2år...  
Nå er alle fornøyd; mannen slapp å lage hull i veggen til en holder og jeg slapp å ha en kurv som bare samler støv og tomme ruller. Vinn-vinn:)
Ikveld skal jeg tappe i badekaret og boble meg gjennom kvelden. DET er etterlengtet. 
Rygg, nakke og skulder er så stive og støle for tiden. Kanskje et deilig bad vil hjelpe.
Bare jeg klarer å sitte litt lengre enn 10min da, er så rastløs av meg.
Nyt Tirsdagen videre kjære leser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!