torsdag 22. mai 2014

Stylet for Sommer!

Endelig! 
Disse bildene fra stylingen forsøkte jeg å legge ut 3 ganger igår.
Men hver gang jeg begynte ble jeg blitt forstyrret. Bedre sent enn aldri, sies det:)
Jeg simpelthen elsker fargen corall, både på klær og interiør. Det er lite som kan måle seg med den fargen akkurat nå. Den gir en så deilig sommerfølelse. 
Jeg er svak for rosa i utgangspunktet, og dette blir en variant av rosa. 
Bare mye freshere.
De nye telysestakene fra Rivera Maison er så delikate. 5 forskjellige pastell-farger med et vakkert lys når de er tent. Jeg klarer nesten ikke ta øynene fra de!
De finnes i nettbutikken HER
Her hjemme har jeg en ganske ren og ensfarget palett når det kommer til interiør. Det gir meg rom for å skifte look etter årstid og høytider. Dette er en veldig enkel og rimelig måte å gjøre om hjemme.
Med noen nye tekstiler i form av PUTER og brikker, blomster og noen små interiørting som f.eks telysestaker er det lett å skifte farge. Og det koster ikke skjorta!
Jeg har beholdt putene i sjøgrønn og bare tilført en corallfarget pute i hver sofa. Sammen med en brikke på bordet i samme serie og pastell telysestaker skaper det en sommer-look i stua.
Den fine buketten med roser som matchet putene fikk jeg av en venninne på 17.mai.
Lykke:)
Pute finnes HER og dekkebrikke HER
Serviett holder HER og bordskånere finnes HER
Vasen med RM på er endelig på lager igjen, den er også fin å bruke til lys. 
Finnes HER

Ha en fin tordag!

2 kommentarer:

  1. Nydelig blogg =)

    Denne liker jeg, du imponerer meg med arbeidet du legger i den.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig kommentar!:)
      Det varmer når man legger mye tid ned i bloggen.

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!