lørdag 15. desember 2012

Vinn en fiiin julepute!

 
God lørdag!
Da er jeg endelig klar for helg, herlig!
Rakfisk-lag igår var supermoro, selv i edru tilstand:) Lo vel nesten på meg en ny magemuskel...!
 
Vi nærmer oss jul og jeg ønsker å lodde ut en linfarget julepute med teksten: Merry Christmas to all.
Fin, ikke sant?
 
For å delta:
1.lodd: lag deg en liten ønskeliste fra Drømmeverden nettbutikk
skriv ønskene under her eller på din blogg (legg da ved link)
3. Skriv en kommentar under her. Gjerne hvor mange lodd du trekker også.
 
Puten er sponset av Drømmeverden interiør.
FRIST: Tirsdag 18.des trekker jeg:)
 
Imorgen skal jeg og prinsessa se nøtteknekker'n i Oslo!
Bilder av kjøkkenet mitt kommer.
 
Nyt denne førjulshelgen!
 

14 kommentarer:

  1. Trekker det lille lykke loddet jeg :)

    Holder med 1 da....

    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem

    SvarSlett
  2. Jeg trekker 3 lodd....Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og et eventyrlig nytt år!! Min lille ønskeliste : mugtail elg, greengate penelope lattekopp, stjernekjede, sculls skjerf, flagg genser........

    SvarSlett
  3. åh jeg vil være med :)

    min ønskeliste:
    pute lin med krone
    "gammeldags" skammel hvit
    kasse med print (paris)
    eggekurv, fil de fer
    termometer hvit

    med kommentar, ønskeliste og likt på facebook så blir det 3 lodd :)

    SvarSlett
  4. Min ønskeliste:
    Pute med kaninpels, pute med ulv fra Barfota, alt fra Durance og Blink jeans:))
    Det er så mye fint i butikken din:)
    Jeg trekker 2 lykkelodd!!

    Ha en fin fin kvled ♥

    SvarSlett
  5. fin pute... tar 1 lodd jeg bare.
    men kanskje det er lykkeloddet?
    god helg.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  6. Vil gjerne være med :) Jeg kommenterer og lager ønskeliste...vet ikke om det gir 4 lodd?

    I allefall her er min ønskeliste:

    Hengende lykt, zink
    Arkivholder Magazine, hvit
    Champagnekjøler
    Løper Danemarc, lin
    Smykkestativ 8-armet, dots
    Pute, Bambi mint
    Asjett, Sandy mint
    Tekopp, Sandy mint

    Var utrolig masse flott der, listen min kunne sikkert vært dobbelt så lang!

    Krysser fingrene for at jeg kanskje har ett lykkelodd?

    Håper du får en fin helg! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  7. Hei Margit! Jeg vil gjerne være med, og trekker tre lodd:) Min ønskeliste: Champagnekjøler, Pute Ulv, Ugle hvit. En riktig god jul ønskes deg og dine :) Kristin M

    SvarSlett
  8. Den var veldig fin! Akkurat slik som jeg liker, enkel julete;)hihi..

    God helg:)

    SvarSlett
  9. Den var fin og hadde passa fint her!! :) slenger meg såklart med og håper eg har litt vinnerlykke for en gangs skyld!! :) ha en fin helg videre!!

    SvarSlett
  10. Nydelig pute, så må jo gi lotteriet en sjans ;) 2 lodd på meg! Fortsatt fin førjulstid til deg og dine :) Wenche Helen

    SvarSlett
  11. Hei.
    Jeg hiver meg på og prøver lykken. Jeg trekker 3 lodd :)
    Min ønskeliste:
    - Keep calm pute, Flaggenser, min Josefine lykt +++

    Ønsker deg en flott førjulstid :-)

    Klem
    Anne Grete

    SvarSlett
  12. Jeg prøver lykken!! :) 3 lodd på meg!

    ønskeliste: http://www.drommeverden.no/produkt/tekstiler/puter/pute-peace

    og denne: http://www.drommeverden.no/produkt/lysestaker-og-lykter/trelykt-med-stjerner-stor

    Nydelig kjøkken og hus dere har :)

    god jul til deg og dine!

    SvarSlett
  13. mye fint;) ønskeliste:putedesireebrun.asjett,dora,hvit,trelykt m/stjerner og hvit hjort bl.a;) 3lodd. trivelig førejul til dere alle! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  14. Tine Krange Moslåtten18. desember 2012 kl. 22:52

    Jeg vil gjerne bli med:) 3 lodd!
    Hadde vært fantastisk å få dette til jul: peace pute i grå, juletre i kvist (stor), telysestake med stjerne og stjerne clutch grå:)

    tinekrange@me.com

    God jul til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!