søndag 30. desember 2012

Ingen jul uten...

God søndag!
Landet akkurat på sofaen etter en god ryddeøkt:) Her i huset har vi hentet frem barnevogn, bilsete, seng og en del annet utstyr fra lageret. I tillegg har vi ryddet, kastet og kommet godt igang med babyrommet. Siste soverommet i huset, som ble stappet fult av alt mulig da vi flyttet inn i sommer. Selve rommet er helt ferdig, det gjenstår bare å rydde og innrede det. Men så mye ting og tang!
Heldig at loftet vårt er ferdig nå:)
En liten hvil på sofaen nå så har jeg samlet litt mer energi. En ettermiddagslur:)
Det merkes på kroppen at det bare er en 5uker igjen. Hohoho...snakk om at tiden har gått fort og jeg begynner å bli litt stresset..
 
Drømmer om riskrem med rød saus!
Ingen jul uten, finnes rett og slett ikke noe bedre. Enig?
Kanskje jeg må lage en bolle til for de siste juledagene...mmm...
 
Bilder av stua er tatt, skal se over om de ble ok. Er så fornøyd med nymøblene!
 
Legg bena høyt og nyt dagen!
 

1 kommentar:

  1. Mmmm, deilig med riskrem ja, MÅ ha:))

    Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring, og et godt nytt år!
    Gleder meg til og følge den fine bloggen din også i 2013 ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!