onsdag 12. desember 2012

Hjort er Hjort!

 God kveld!
12.12.12. Noen som har gjort noe spesielt på denne datoen idag?
Her i gården har det vært det vanlige med jobb og ettermiddagskos. Føler meg faktisk som en julenisse for tiden:) Pakker inn mange flotte gaver i butikken og sender esker rundt om i vårt langstrakte land. Bilen er til stadighet full av esker som skal leveres på posten for å få litt hurtighet i sakene. Men som jeg kooooser meg!
 
Sofakroken er blitt julet opp med noen nye puter og litt stæsj.
Hjorteputen er blitt min nye favoritt, og sammen med kabelstrikk-puten i ull gir de en lun stemning.
Fatet er pyntet i hvitt, sølv og zink. Kabelstrikk-vasen med svibel er så fiiin!
Elsker svibler nå til jul.
 

Kjøkkenet mitt er ferdig julepyntet, imorgen skal jeg vise det frem til dere.
Frem til da må dere nyte denne fine tiden.
Husk at det er ikke noe som heter julestri! Forferdelig ord!
Julekos





Hjortepute kan du finne HER
Ugle, hvit telysestake og kabelstrikkvase finnes HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!