onsdag 19. desember 2012

Litt jul i hallen og vinneren!

God kveld fra hallen!
Sakte men sikkert blir det jul i vårt hjem. Herregud, så treg jeg er i år!
Turbomamma har for lengst mistet 5.giret, som jeg vanligvis liker å holde. Får håpe og tro det er dette svangerskapet som sinker meg..og bittelitt mye å gjøre på jobb denne høsten og julen, jippi!
Til helgen skal TV stua få litt jul også, da er jeg ferdig med julepyntingen. Sånn rett før den skal ned igjen..hihi.
 1 måned igjen til permisjonen min begynner, Jiiises dette har gått unna!
(fordelen med det må være at da skal hele nyhuset få et touch av denne interiørdama, og noen nye møbler skal inn. Hjemmet vårt skal formes ferdig!)
Da har jeg mye å vise dere da. *glede seg*
 
Denne fine Merry christmas puten skal en av dere heldige også få!
*Trommevirvel*
 
Den heldige vinneren denne gangen ble:
Line som du kan besøke her
 
GRATULERER!
 
Bloggen nærmer seg hele 200 000 besøkende, svimlende!
Da skal vi lage litt sprell her:)

 
Puten finner du her om du ønsker den.

2 kommentarer:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!