mandag 3. desember 2012

Kosemandag!

 
 
 
 
 
 
 
God Kveld!
Bare en liten tur innom for å si hei:)
 
Idag har jeg hatt kosedag med lillemor, fantastisk!
Vi har fått 2 slag med julekaker i boks, pyntet litt til jul og lekt masse inne og litt ute. Brrr..nå er det kaldt ute, så turen ble kort.
 
Jeg har gått inn for å bare kose meg i denne førjulstiden. Bake litt når vi vil, pynte litt her og der, se julefilmer, og bare kose meg med familien. Desember skal være en koselig tid, rent hus eller ikke!
Med en mage i veien og tempo som en snegle har jeg ikke så mange valg heller:)
 
Er du en slik person som vasker inni kjøkkenskapene?
 


1 kommentar:

  1. Så koselig!
    Så fint du har pyntet i innlegget under her også - skjønne gardiner :)

    Ønsker deg en fin Desember-Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!