torsdag 1. mai 2014

YES PLEeeeeeASE !!

Hipp Hurra For 1.mai!
Tenk at vi nå er i mai måned, synes det akkurat var 1.april jeg. Hvor ble egentlig april måned av? Det beste med mai er at vi nå er offisielt inne i sommer månedene, til tross for en tidlig sommerfeeling i år. 
Jeg er klar for Sommer:)
Hva er vel mer sommer enn en tøff denim shorts?
Jeg synes det er så vanskelig å finne en shorts som er fin på samtidig som den er komfortabel, riktig lengde og litt slitt i looken. Endelig har jeg funnet en!
Jeg bestilte denne for en stund siden og måtte bare dra den på meg da den kom inn døren i butikken. Ville vært krise om den ikke var noe fin på... Men jeg er totally in love!

(shortsen finnes  her og You are beautiful genser her)

Mange av dere har allerede forhåndsbestilt Please shorts eller lysvasket bukse, de blir sendt ut imorgen eller holdt av. Resten legges ut for salg så her er det førstemann til mølla!
Ønsker du å holde av kan du sende sms til 90 16 70 37.


Da kan sommeren bare komme, Yes Pleeeese!

3 kommentarer:

  1. Mai er ikke akkurat en sommermåned selv om det kan være sommervær, så nå ligger du en måned frem i tid. Mai hører til våren like mye som april og mars. Mai er den siste vårmåneden! Desember, jan, feb er vinter, mars, april, mai er vår, juni, juli, august er sommer og september, oktober og nov. er høst... http://snl.no/v%C3%A5r

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida, jeg var nok litt snar der :) Men det er lov å håpe, for jeg er aller mest glad i sommeren. Og med været som er nå kan man bli forvirret...tihi...:)

      Slett
  2. De er knallfine de shortsene:))
    Og gensere var KUL ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!