mandag 5. august 2013

LYKKE!


  Happy Mandag!
Tusen tusen takk for alle gratulasjoner ifm forlovelsen vår.
Jeg ble tatt veldig på senga og er så super duper lykkelig! 
For flere år siden innså jeg at skulle jeg leve livet med denne mannen forble jeg ugift. Vi skulle bli gamle sammen så da var det bare å legge den tanken på hylla. 
Jeg har derfor ingen tanker rundt det "perfekte" bryllupet.. 
Vi brukte helgen til å søke etter inspirasjon på nettet. Først og fremt for å finne ut hvor vi ønsker å holde festen. Vi har noen aktuelle steder på blokka, nå gjenstår bare å ta en titterunde. 
OG få et prisoverslag. Ingen hemmelighet at bryllup koster, det gjelder bare å holde hodet kaldt. 
Viktigst av alt er at dette skal bli en flott dag for oss og våre gjester.
Ingen hemmelighet at jeg ELSKER rosa!
En farge jeg har likt helt fra barndommen av, til og med i tenåringstiden. 
Mitt kallenavn var da pinkblondie...så ja.
Rosa it is!

Jeg gleder meg ihvertfall veldig til å planlegge bord, dekorasjoner, invitasjoner, bordkort, blomster...ja hele pakka. Godt jeg kan søke en del inspirasjon fra interiørmessen i januar, da viser de frem "årets" bryllupsbord osv.
Synes dette bildet var så stilig.
Mannen er "hobby" syklist så det kunne nok falt midt i blinken.

Kjære leser, ha en fin en!

Jeg får fortsette å jobbe litt, ta en kopp kaffe til og starte med husvasken. Bah!
Finnes ikke noe kjedeligere, men gud så deilig det er med nyvasket og ryddig hus:)


1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse! For en herlig overraskelse.
    Her har jeg også en mann som ikke skal gifte seg,vel jeg kan jo håpe han snur. 9 år her,så håper det kommer snart.
    Fine inspirasjonbilder.
    Ha en flott mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!