tirsdag 6. august 2013

Husmorferie og lekeplass!

  Happy Tirsdag!
Håper uken har vært fin så langt?
Jeg for min del har noen dager med husmorferie, barna er på hytteferie med mommo.
Det er veldig rart å være helt alene hjemme uten barn, spesielt veslemor. Hun har mer eller mindre vært "klistret" til meg siden hun ble født. Slik er det jo med bebiser:)
Nå begynner jeg virkelig å savne begge go jentene mine!
Det blir vel feil å kalle disse dagene for ferie. For makan til to-do liste skal jeg lete lenge etter. 
Grunnen til at jeg ble hjemme var nettopp denne listen. Det er utrolig hvor mye mer effektiv jeg får vært når man bare kan jobbe på og ikke tenke på noen andre enn seg selv og sitt.
Butikken skal planlegges og klargjøres for en flott høst og jul, og enda mer nyheter skal bestilles inn.
Deilig å få dette unna nå så kan jeg nyte tiden sammen med jentene mine når de kommer hjem.
Huset har også fått en touch av vaskefilla, den har vært på ferie i sommer den og gitt.

Bak sofaen har jeg laget en lekeplass for veslemor. Veldig greit å samle alle lekene på ett sted. Litt gjemt bort, men nok til at hun ser meg og jeg kan følge med på henne. Hun beveger seg mye rundt på baby-gymmen nå, moro å følge med på fremgangen. Også så koselig å høre på når hun leker, pludrer og "snakker". Baby-go`lyder! 

Nok en lang arbeidsdag er over og jeg kjenner at kroppen skriker etter senga!

Vi blogges kjære dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!