torsdag 15. august 2013

MOU!!!


God Kveld!
Hørt om Mou? 
Hele Hollywood og flere norske kjendiser elsker disse skoene.
Jeg hang meg aldri på bølgen med Uggs.
Mou er nok de nye Uggs, men sååå mye finere. Tror det er den kraftige sømmen som gjør det ekstra.
På motemessa fikk jeg prøve et slikt par og jeg ble totalt solgt. 
Helt fantastiske å ha på foten, nesten som tøfler! 
Og med en kraftigere hælkappe enn Uggs blir de ikke så "utgåtte". For det er noe av det styggeste jeg vet om, når man tråkker utenfor sålen på skoene:)
         
Hvorfor skriver jeg om disse skoene?
Nettopp fordi Drømmeverden nå har blitt forhandler av disse. Halleluja!
Gleder meg som en unge til disse ankommer butikken, innen 2uker så er de på plass.
I første omgang kommer de i fargen sand og marineblå.
Ønsker du å forhåndsbestille? Send mail til drommeverden@hotmail.no

Idag har jeg jobbet i butikken, fått ryddet og stylet. Stadig slenger jeg mer varer på salg, vi trenger plassen til alle nyhetene som har kommet og som kommer fremover. Jeg blir å finne på jobb imorgen også, ta turen innom og hils på:)
Høsten er en fin tid, jeg er klar!



1 kommentar:

  1. De er knallkule!!
    Ønsker meg slike kjenner jeg:)
    Hva blir prisen troooo?

    Ha en fiiin fredda ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!