tirsdag 13. august 2013

Løpetur i regnværet!

 Idag sov lille gullet mitt til over 09.30!
Hva gir du meg for det? 
Storepia dro hjemmefra før 08 så jeg fikk både 1, 2 og 3 kopper kaffe før jeg begynte å trippe. 
Måtte inn å sjekke flere ganger at alt var ok, men hun hadde kubbet seg godt til og koste seg:)

Idag ble det løpetur med joggevogna. 
Se det fornøyde smilet under smokken, hun er så stolt når hun sitter her. 
Og bena i kryss:)
 Utetrening i regn skal man ikke kimse av. Fantastisk å kjenne duskeregnet i ansiktet.
Med regntrekk på vogna er det ingen fare med den lille. Anbefaler virkelig å ta med barn i joggevogn. Jeg har gjort det med begge jentene og de har trives veldig godt med det begge to. I en travel hverdag er det lett å ikke finne tid eller mulighetfor og trene. 
Løpetur vel gjennomført, våt som ei katte:)
FANTASTISK! 
Jeg kommer til å legge ut tips iforhold til trening fremover, spesielt trening for småbarnsmødre og trening med barn. Vet det er mange som synes det er vanskelig å få dette til i den hektiske småbarnperioden, men det er da det er viktig å passe på seg selv og holde seg i form.

Imorgen skal jeg vise dere litt nytt her hjemme.
So long..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!