tirsdag 18. oktober 2011

Lun spiseplass...

...ønsker vi i nyhuset.
Vi er så heldige å få et kjøkken på 40kvm så her skal vi ha et stort spisebord. Kjøkkenet skal være et allrom: husets

Stol, bord, dekketallerken, lykter, serviettringer, tøyservietter/ Drømmeverden interiør

Synes sammensetningen med hvitt, beige og rotting gir en lun stemning. Også kan man tilsette litt farger etter sesong. Ønsker meg et stort bord med en hvit slagbenk og stoler med lose-covers. Slagbenken skal fylles med puter, pledd og skinnfeller
Pute, skinnfell, slagbenk, rottingstol/ Drømmeverden interiør
 Og i et hjørne kan jeg ha en deilig lenestol i rotting til blogging og lesing...sukk!

Kjenner jeg gleder meg til å få et stort og deilig allrom!

Nei, nå kom mannen hjem fra 14-dagers jobbing så nå skal jeg klemme på han

Flott tirsdag!
 

4 kommentarer:

  1. Akkurat så jeg skulle postet innlegget selv;)
    Elsker disse tingene og den stilen ♥
    Og 40kvm kjøkken - sukk...

    Klem i vei, kos dere;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så artig at huset er på vei opp nå..Ja du har ventet lenge..Vi har vel tett hus snart...Går sååå tregt da! De begynner med taktetting neste uke...
    Vi får også kjøkken på 40,1m2, så det er renspekka luksus:-) Har nettopp kjøpt spisebord og stoler, og som du sier så skal det dekkes til maaaange:-) Det blir flott. Det ble spisebord fra Skeidar på oss, men du bruker vel interiør fra din egen buikk:-) Lykke til videre! Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  3. Ååå det kommer til å bli et riktig drømmerom! 40 m2 - herlig <3!! Liker stilen din, det er helt sikkert ;o) Kos deg med mannen som har kommet hjem! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Er disse fine møblene fra butikken din?;) Har veldig lyst på nye møbler;) de var såå fine og såå nydelig stil:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!