torsdag 6. oktober 2011

Master bedrom: tapet!?

Puter, knagger og lykt fra drommeverden.no
Ønsker å tilføye en del glam på soverommet vårt. Kun det beste er godt nok der, eller hva? *knis*
Tonene vil gå i jordfarger med et touch av sølv.
Har funnet to tapeter jeg må velge mellom, og jeg som er "ja, takk begge deler!"

Hvem liker du?
Tapeten skal være på veggen bak sengegavlen, de andre veggene skal ha en lys farge som matcher. 

Lyst på noe nytt nå som det er høst, eller tidlig ute med julegavene?
Titt innom nettbutikken min :)


6 kommentarer:

  1. jeg og sier "ja takk - begge deler". Begge tapetene var lekre, men klarer ikke å velge. vanskelig å se hvordan det ville bli ut fra et lite bilde. tror jeg stemmer for den øverste, men kan det bli for mye? vanskelig, vanskelig..

    SvarSlett
  2. Ahh lekkert lekkert!! Jeg bare <3 den nederste av tapetene!! Men fine begge to ;o) Puten du viser er også helt skjønn, jeg må nok en tur innom nettbutikken ja :-p Så moro å se at husbyggingen er godt i gang, jeg gleder meg til å følge med videre!
    Ønsker deg en herlig fredag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Eg likte den nederste ;) Men det kan jo kanskje ha nåkka me at den ligne veeeeldig på den eg har på en vegg i gangen ;) Bærre at min e lilla og sølv ;)

    SvarSlett
  4. Hei. Jeg pusser opp og ser etter liknende tapeter som de ovenfor.
    Lurte på hvor jeg kan finne de tapetene? De var fine begge to, men tror jeg hadde gått for den øverste :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Begge taptene kommer fra Borge. Jeg fant de hos Fargerike, men vet mange fører Borge tapeter.

      Slett
  5. Hei :) De tapetene var kjempefine! :) Hvor får du kjøpt den øverste tapeten? Og vet du ca. pris?

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!