fredag 28. oktober 2011

Tiden strekker ikke alltid til...

...men om man vasker badet litt før kl.07 er det utrolig hva man rekker. *fmis*
Selv om dette ikke er helt dagligdags her i huset.

Viser idag litt bilder fra badet i gamlehuset som jeg har pusset opp bittelitt selv om vi bare skulle bo her litt. Nåvel, nesten 2ÅR ender vi opp med så jeg angrer ikke på de arb.timene. *smiler*
Badet i gamlehuset var mildt sagt jæ....lig! Ved hjelp av små midler er det blitt helt greit.
Malte veggene med baderomsmaling (bomull) og gulvet malte jeg grått.
Ny vask og innrednig fra Ikea for en 1000-lapp. Og litt nye knagger og småstæsj..
Liker denne hyllen, gøy å pynte litt i gamlehuset og. *smiler*
Badet fungerer også som vaskerom. Samlet det mest nødvendige på en hylle. Elsker å bruke vaskepulver bokser og melkeflasker til skyllemiddel. Gjør det rent og pent!

Slik så det ut før:
 Grusomt!

 Skjønner? 



Pizzaen er fortært og gullrekke på hell så nå er det natta for denne frua. Jobb igjen imorgen.

Nattaklemmer fra 

1 kommentar:

  1. Badet ble absolutt bra! Og med tanke på utgangspunktet vil jeg jammen kalle det lekkert :-)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!