fredag 8. februar 2013

Her er jeg:)

 God fredag!
Da var den beste dagen i uken her igjen. Akkurat nå går alle dager og timer i ett her hos meg, døgnvill:)
Allerede over en uke siden jeg postet noe her inne, hvor ble tiden av?
Storkoser meg som 2-barns mor, men skal ikke lyve å si at alt går helt på skinner. En ny verdensborger tar opp mye av tiden og krever sitt. Siden jeg er alene hjemme med to små man-tors blir det ikke mye tid til annet enn å være mamma. Men SOM jeg koser meg med baby i hus igjen, de små klynke lydene og den herlige lukten<3
Denne lille bylten av en jente skal hete Marielle og har nå rukket å bli 3uker gammel.
 
Nå skal jeg benytte meg av at mannebeinet er hjemme. Jeg skal hive meg rundt å vaske huset, skal bli herlig. I tillegg skal jeg ordne og stæsje litt her hjemme, håper å kunne ta bilder før det blir for mørkt.
Noen nye tekstiler skal testes ut bl.a.
 
Ønsker deg en fin fin fredag og helg!
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så nydelig ei lita tulle og vakkert navn.
    God helg.

    SvarSlett
  2. Så skjønn hun er:)
    For en herlig tid ♥

    SvarSlett
  3. Aww! Så herlig! Gratulerer så mye. Nyt tiden, de vokser som ugress! :D

    SvarSlett
  4. Så hærlig.... Gratulerer såååå mye :) de er så hærlige... Klems Diana

    SvarSlett
  5. Ååå, så vakker! Nyt det, gratulere :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!