mandag 18. februar 2013

Mandagsblues

Hei og hopp!
En kjapp tur innom for å ønske dere en fin fin mandag, tenk en helt ny ubrukt uke foran oss.
Liker mandager jeg!
 
En ting jeg ikke liker så godt er søvnløse netter...gjesp!
Igår kveld og inatt har bebisen vært litt urolig; sovet kun korte dubber, spist, grått, sovet, spist...
Da blir mor selv litt frustrert, spesielt siden det er vanskelig å skjønne hva hun vil. Kan virke som hun har vondt i magen stakar. Da er det ekstra kos med babykos<3
 
Nå venter vi besøk nr.2 idag. Krysser fingrene for en bedre kveld og natt idag.
Imorgen skal vi på innkjøp så da må jeg være uthvilt:)
Mye mye spennende som skjer med butikken fremover...gleder meg til å dele alt med dere!!
 
Håper å få trukket vinnerne ikveld, så sant jeg ikke sitter opptatt med en gråtende baby.
*krysser fingrene*
 
Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!