onsdag 20. februar 2013

Vinner!

Hu hei hvor det går!
Onsdag allerede før jeg får trukket vinnerne. *skamfull*
Konkurransen ble avsluttet på søndag, men disse tre dagene har flydd av sted. Vi hadde forresten innkjøp av vår og høst på Barfota igår av klær, skjerf, smykker, interiør og stæsj. Wow sier bare jeg, og alle hjerter gleder seg:)
 
Over til de heldige vinnerne av Barfota putene:
 
Love puta: Linda med bloggen http://fridaslillehjem.blogspot.no/
Hjorte puta: Merete K
 
I tillegg har en av de påmeldte fått en mail og vil få tilsendt et av sine ønsker fra nettbutikken!
 
Tusen takk til alle som deltok og til alle dere fine lesere!
 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige :)
    Ja tiden kan fly så fort!

    Ha en fin kveld videre, klem :)

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Åhh, så kjekt at jeg vant, har sendt deg en mail :) Tida går då rykendes fort av og til,nesten litt skummelt :)

    Ha en strålendes dag :)

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Åååååå, så gøy at jeg har vunnet, tusen hjertelig takk :-)
    Ha en fin kveld!

    Mvh Merete K.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!