tirsdag 30. juli 2013

30ÅR...juhu!!

Min dag har blitt feiret i Oslo med mine to små håpefulle og mammaen min.
Kosedag for liten og stor.
Dagen startet med kake, pakker og sang på sengekanten. Storesnupp og mamma hadde planlagt dette sammen siden mannen er bortreist på jobb.
Ikke ille å fylle 30ÅR må jeg si!!!
 Oslo er egentlig en veldig fin by hvis man tar seg tid til å være turist.
I dag har vi shoppet veldig lite, bare vandret rundt og sett hva Oslo har å by på.
En liten strek i regningen at det regnet i dag, for byen er flottest når solen skinner.
Men litt sommerfeeling fikk vi, og det sluttet å regnet utpå dagen.
Det ble en obligatorisk tur innom Ben&Jerry's for iskrem.
NAM!

Stas for de små å kjøre buss:)
Jeg kjører så og si aldri buss, men egentlig var det ganske greit å slippe parkering og det var avslappende å bare sitte på. Det tok litt lengre tid, men tiden gikk fort. Største jenta var så opptatt med å få med seg alt utenfor vinduet og stille spørsmål. Ikke visste jeg at de hadde egne barneseter for de aller minste, trygt og greit. Og minstemor var smørblid for endelig fikk hun med seg mye også!
En visitt innom Riviera Maison butikken på Steen & Strøm.
Veldig mye der jeg lett kan sette på ønskeliste, bl.a dette lekre konsollbordet.
Vet akkurat hvor det skulle stått i huset!
De hadde en del møbler (utstillingsmodeller) og interiør på 50% for de som har mulighet til å ta turen.
En flott 30-Års dag har jeg hatt, eneste som manglet var min kjære.
 
Stor feiring av dagen kommer siden!
 
En sliten, men fornøyd 30-åring legger nå hodet på puten.
-Margit-



1 kommentar:

  1. Høres ut som en bra bursdag :)
    Og for en herlig smilende snuppe på tur da!

    Nyt livet som 30-åring!
    Klem fra ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!