søndag 28. juli 2013

Mitt Fristed!

God Søndagsmorgen!
I dag er en veldig veldig fin søndag, kjenner jeg.
Startet dagen altfor tidlig med en hylende baby som ikke fant roen og ville sove mer. Dette var da 3.dagen dette skjedde, og mor selv var bestemt på at idag skulle jeg ikke gi meg. De andre dagene har jeg stått opp, gitt henne litt mat før hun har sovnet igjen tvert. Tydelig at hun ikke har vært ferdig uthvilt. Så i dag var jeg trøtt, bestemt og rolig. Jeg fikk roet henne ned, koste henne på panna og hun sovnet igjen!!! 1-0 til meg:)
Resultatet var en solstråle som våknet kl.07.30.
Happy mor og barn!
Dette med baby og søvn er ikke lett, men jeg synes det er viktig å prøve seg frem og finne sine løsninger. Det står ALTFOR mye info på nettet, det er greit som veiledning men alle barn er så forskjellige. Jeg merker bare hvor forskjellige nr.1 og nr.2 er hos oss.
Men jeg skal absolutt ikke klage, Marielle har sovet fra 19-20 tiden frem til morningen etter fra hun var 3.mnd gammel.
Endelig har vi fått oss nye hagemøbler!
Siden de møblene jeg i utgangspunktet hadde bestilt ble forsinket hev vi oss rundt og kjøpte denne sofaen på dagen. Et annet bord er bestilt, så enn så lenge bruker vi pallen som bord.
Sofaen er fra Bohus.
Sofaen står på uteplassen vår som er under tak.
Her er det helt fantastisk å sitte om kvelden, nesten uansett vær. Med de deilige sommerkveldene vi har hatt i det siste, kan jeg ikke be om mer. Vi har sittet ute til midnatt!
Det er en del skygge under her på dagtid, godt å slenge seg nedpå når sola varmer som verst.
 Mitt nye Fristed!
Min absolutte favoritt corall har flyttet ut.
Telysholdere fra Tine K gir det fineste lyset, koselig på kvelden. Og endelig fant "paradis" puten sin plass.
Tine K telysholder Her
Paradis pute Her
 
Ønsker deg en fin Søndag!
Kanskje den siste feriedagen før jobben kaller igjen?
Vi skal i bursdag i Oslo idag. Kos for liten og stor.
Nå får jeg vekke resten av huset, sen søndagsfrokost skal nytes. Storesnupp har sovet lenge idag, tar på med grillbesøk av min venninne og hennes familie.
 

1 kommentar:

  1. For en koselig uteplass :) Skjønner godt at du koser deg her!
    Håper du og lillesnuppa finner ut av det med søvnen - ikke bare bare nei

    En uke til på jobb før 2 uker fri for min del - det skal bli godt :)
    Ha en flott kveld!
    - Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!