lørdag 14. desember 2013

Hu hei hvor det går!

God kveld i natten!
Nå satte jeg meg endelig ordentlig ned etter en lang og fullstappet dag. Først nå kjente jeg at jeg var veldig sliten i kroppen.
Jeg som mange andre foreldre har sett på Lucia tog i barnehage (eller skole). Altfor tidlig oppe, men så koselig å se de små håpefulle:)
Det ble en lang og kjempetrivelig dag på jobb idag. Ingen tvil om at kundene er i full sving med julegavene. Varene flyr ut av butikk!
Pakket inn etter alle kunstens regler i hele dag jeg:)
Det er den absolutte koseligste tiden å drive butikk på nå, så det passet veldig godt å være tilbake etter permisjon nå. Jeg er heldig som får gjøre det jeg ELSKER!

Sliter fortsatt veldig med bekken og rygg, kjenner jeg begynner å bli skikkelig lei. På jobb må jeg bruke gode sko, og nå har jeg funnet en favoritt. Eskimo skoene fra Mou må være de beste vinterskoene å ha på føttene, kjennes ut som tøfler. De er varme, myke, gode på foten og skikkelig tøffe. 
 Mou sko finnes her og her

Jeg ønsker idag å få takke dere kunder som kommer langveis fra for å besøke Drømmeverden. Enten har dere hørt om butikken fra andre kjente eller lest om oss på nett. Kjenner jeg blir varm i hjerte! 

Ikveld er koffertene pakket. Jeg og mannen skal inn til Oslo imorgen, kjærsteweekend! Tihi..
Shopping, kafe, god mat og drikke, show og hotell. Skal bli deilig.
Det beste er at vi reiser sammen med et vennepar, koselig å være flere par på tur.
Vi skal se Latter på Latter, flere som har sett?

Nattaklem fra

1 kommentar:

  1. Så trist at du sliter med rygg, bekken, det er ikke godt å gå med sånne smerter....veit åssen du har det for sliter selv med smerter i nakke/rygg hver dag...
    Ønsker deg masse god bedring og håper det går bra med vesla....
    De støvlene så herlige ut:)
    Fortsatt god helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!