torsdag 19. desember 2013

Vårt julekjøkken

God kveld fine lesere!
Idag har det vært full fres i butikken. Denne tiden er og blir den koseligste tiden å drive butikk. Stemningen er til å ta og føle på, kundene har (tro det eller ei) ekstra god tid og mange ønsker tips/råd. Og det ELSKER jeg! Det beste med å drive butikk med interiør og klær er når jeg får gi av meg selv og hjelpe kunden. Alt fra råd til "lett" oppussing av hjemmet, hvilke puter passer min stue, style fat...
Varene løper regelrett ut av butikken og jeg pakker inn så jeg har sår på hendene:)
Det er helt greit for denne frua er ikke spesielt glad i vareopptelling.
Hurra! 
Kjøkkenet vårt er ferdig pyntet og klart til å ta imot julegjester.
Det så ikke på langt nær så ryddig ut når jeg kom hjem fra jobb idag!
Middagen stod klar på bordet, og når mannen lager middag bruker han hele kjøkkenet. Jeg var skrubbsulten så da var det herlig å få middagen servert, så får jeg tåle å være litt turbo-rydder etterpå. 
Takk kjære:)
I år har jeg pyntet med litt mer rødt på kjøkkenet. Både mannen og Pernille synes vi manglet julestemning da jeg var ferdig med å pynte. Og jeg må si meg eneig, rødt gir en deilig julefølelse!
Pernille mener at jeg kan ønske meg røde lys til jul....hmm..da jeg burde ta et hint?
Hun jublet når den røde julestjernen ble satt i kjøkkenvinduet.
Etter at jeg solgte kjøkkenhyllen min til en kunde har veggen ved spisebordet vært så tom. Endelig har en ny tallerkenhylle kommet opp. Elsker å ha et nytt sted å pynte opp, bytte etter sesong og farge. Det er nå en hylle av samme slaget igjen i butikken. 

Tenk imorgen er det fredag og allerede 20.desember.
Bare 4 dager igjen til jul.

Herlige førjulstid!
Klem fra

3 kommentarer:

  1. Så flott kjøkken du har:)
    Må jo være en drøm ha så stort og deilig kjøkken:)
    Ønsker deg og dine en
    RIKTIG GOD JUL
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Nydelig julestemning på det flotte kjøkkenet ditt! <3

    Ønsker deg og dine en vakker høytid!
    Klem ,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Snakk om drømmekjøkken ♥
    Dette var lekkert

    Ha en flott førjulstid

    klem fra Lill

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!