torsdag 19. desember 2013

PLEASE baby!

Hei Bloggen og til deg!
Sen oppdatering her, men nå går dagene i ett. Jeg kan tenke meg det ikke bare gjelder for meg? 
I utgangspunktet stresser jeg lite med julen. Den skal NYTES og ikke være et julehysteri. Desverre er det altfor mange som stresser ihjel julen, haster fra det ene til det andre. Jeg begynner tidlig i desember med å pynte, bake og tenke ut julegavene. Deretter prøver vi å stresse det hele ned og nyte alle forberedelsene. Her i huset er alt klart bortsett fra mathandelen som jeg gjør litt nærmere julaften (naturlig nok). Ja, også må jeg rydde, vaske og freshe opp huset på lille julaften. Mannen er nemlig hjemme i pappapermisjon... :)
                            
 Idag må jeg bare vise dere den nye buksa mi!
Vi har fått Please bukser i butikken nå. 
LYKKE!
Please buksen i leather look er så stilig. Den ser ut som skinnbukse, men er bomull. Derfor er den myk og behagelig på, nesten så den ikke kjennes.
Finnes Her og genser med liten strass stjerne foran og stor bak her
                      

                           

Har du ikke funnet den perfekte gaven?
Ta turen innom Drømmeverden så hjelper jeg deg:)
Åpent til kl.19.00 idag.

Ønsker deg en flott Torsdag, nyt denne flotte førjulstiden <3


Førjulsklem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!