tirsdag 17. desember 2013

Da var det slutt!

God morgen!
Idag er det en uke til jul. Er du i rute?
Vi skal ut å få unna de siste julegavene idag, og da er det meste på stell. Tross i juleforberedelser etter noter har jeg ikke den helt store julestemningen.. Håper den kommer rett rundt hjørnet.
Det er rart å tenke på at det snart er ett år siden lillemor kom til verden. 
Og igår var permisjonen min over sånn på skikkelig. Mannen er hjemme i pappapermisjon i julen og jeg skal jobbe en del. Snakk om å bli skikkelig kastet ut i det!
Jeg har jobbet mye gjennom hele dette året, men nå er permisjonen helt over. Eller det vil si at den var det for noen uker siden så jeg har allerede tyvstartet, men nå som mannen er hjemme føles det så over. Vi er heldige som har mulighet til å få så lang permisjon her i Norge, bare synd den fyker avsted..
Mange er ikke klare eller gruer seg til å begynne i jobb igjen. Jeg synes det var veldig godt, for nå kan jeg jobbe på jobb og ha fri når jeg kommer hjem. Det siste året har jeg småjobbet hele tiden og det er så slitsomt å aldri ha helt fri.

Igår var det konstant trafikk i butikken og varer løper ut! Herregud så moro, jeg er så takknemlig og glad for at kundene velger min butikk.
Uten dere ville Drømmeverden bare forblitt en drømmeverden.

Ønsker deg en fin desember, kun en uke igjen!


3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder..♥
    Nei jeg er overhode ikke i rute..jeg jobber til og med 23.desember og i romjulen:(
    Synes ikke det er no koselig

    Men jeg har no bakt med mine skjønne små,pynta tre,handlet og pakket inn julegaver og fått pyntet godt..
    Julen kommer jo uansett den ♥

    Ha en flott førjulstid

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  2. blir godt å få mer system da, jobb på jobb :)

    masse fine ting i butikken din :)

    permisjonen flyr av sted ja, er helt utrolig. men erglad vi kan ha såpass med tid som vi faktisk har :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder:)
    Nei, har ikke fått gjort noen ting enda, holder på i det andre huset så det blir nok ikke så mye jul her i år!!!!
    Men jul blir det samme hva:)
    Ønsker deg fortsatt herlig uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!