fredag 6. juni 2014

Beige, Please!

God Helg dere
Som lovet blir det noen outfit bilder idag. Denne gangen er det bilder av fine Marianne som jobber i butikken. Jeg fikk disse bildene tilsendt på mail, for en lyx! Moro når de ansatte tar litt bilder på jobb. Jeg bruker veldig mye tid på bloggen. Ta bilder, style, tenke ut bilder/tema, redigere og skrive. Da hjelper det å få servert bilder på gullfat!


          

Idag var finværet tilbake. Det er så herlig å våkne til sol og varme. Vi nærmest spratt opp alle mann, det var storejenta sin første dag på myk skolestart idag. Mamma og pappa var så stolte, men ingen tvil om at hun var enda mer stolt:)
Kaker og kaffe har fått bein å gå på i kaffebaren idag, herlig å se så mange fine kunder nyte go´været på terrassen utenfor. Imorgen er det meldt enda finere vær, da må jeg bare få anbefale dere en tur. Anne Kat´s deilige kaker og vår kaffe er lite som kan slå!
Vi er stolte av å kunne tilby Please Jeans til våre kunder.
Jeg digger disse buksene, kan bo i de. For ikke å snakke om den fine Please shortsen, ELSK!
Marianne viser her en beige Please bukse. Passer til alt!
                          




Håper dere skal nyte Pinsen og finne på masse sprell:)

Klem

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!