mandag 17. mars 2014

BlåMandag?

Har dere hatt en bra ukestart?
Jeg kan ikke klage. Våknet tidlig idag av minstefrøkna som var ferdig ladet og hadde ingen planer om å slappe av noe mer. Litt trøtt i gluggene akkurat da, men så godt det er å komme tidlig igang. Spesielt når det er mandag og ny uke!
Det er jo ikke til å skyve under en stol at tiden vi er inne i nå er så mye lettere, hva lyset gjør med oss altså.
Solen gjør meg så glad og energisk!
Flere som kjenner det? 
I år skal jeg tyvstarte litt med soling og ferie, det skal bli godt det. En tur er rett rundt hjørnet, og dere skal selvfølgelig få være med. Mer om det en av de nærmeste dagene.
Vi pakker opp nyheter hver dag i butikken nå. Det er så utrolig moro og jeg blir like forelsket hver gang. Rart det der, kanskje det har noe med at jeg har vært med å plukke det ut....?
Mørkeblått er veldig i vinden for tiden, og mer kommer det til høsten. Så nå kan man trygt invistere i noen deilige blå plagg og dra det med seg inn i neste sesong.
Denne klassiske mørkeblå blazeren har et så flott snitt. Jeg har ventet på blazeren og den fineste shimmer toppen siden vi var på innkjøp i august. Og ankelbuksen er allerede en stor favoritt, masse god stretch!:) 
Hele antrekket er fra vår favoritt By TiMi, norsk design på sitt beste.
Sorte ankelstøvletter// Denim ankelbukse// Marineblå blazer// Shimmer topp

Imorgen tirsdag er det kundekveld i butikken kl.19-21. 
Det er alltid så koselig med mye folk, sosialt, latter, servering og tilbud.
Har du lyst til å få med deg dette så er det bare å møte opp.
VELKOMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!