mandag 3. mars 2014

En fin dag!

God mandagkveld!
Håper uken har startet bra? 
Dagen idag startet tidlig for min del, stod opp alene og fikk gjort en del kontorarbeid før rutinene trådde i kraft. Deilig! Dette må jeg gjøre oftere, eller kanskje til en daglig vane?
Jeg skal ihvertfall prøve!:)
Enda mer nyheter ankom butikken idag, nå er det så innmari mye fint "in house". Jeg har lyst på alt!
Deilig at vi nå er skikkelig igang med våren, det betyr lyse tider og deilige farger.
Luerer på om ikke soverommet vårt skal få en liten facelift etterhvert. Klargjøre det for sommertider!
Jeg er veldig glad i soverommet vårt. Det er lunt, behagelig og cosy-akkurat som jeg liker det. Og med verdens beste seng kan man ikke ønske seg mer. 

For de som undrer seg på om vi klarer å holde det så "tidy" hver dag så er faktisk svaret ja. Jeg har innført en god rutine med å re opp sengen før jeg går på badet (som er innenfor rommet vårt). Det finnes ikke noe mer ubehagelig enn å legge seg i uoppredd seng, flere som er enig?
Føles nesten som å være på hotell når man legger seg i en pent oppredd seng, det er hverdagsmagi det!
Med disse bildene av soverommet vårt melder jeg meg på konkurranse til NiB. 
Det ligger veldig mange flotte bidrag som kan inspirere her

Gjør hverdagen magisk, det er jo de dagene det er flest av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!