onsdag 26. mars 2014

Sensimar //Khao Lak

God onsdag!
Håper dere har en fin dag. Her i Thailand er det kvelden og jeg har hatt en fantastisk dag.
Jeg er totalt forelsket i landet, kulturen, folkene, maten og omgivelsene. 
Turen vår går mot slutten, den har gått altfor fort.
Men før vi starter på hjemreisen skal vi nyte en dag til på stranden.
Vi er så heldige at vi får oppleve to forskjellige hoteller på turen vår. Det første vi sjekket inn på var Sensimar Khao Lak beach resort som er et Blue Couples hotell (for de som reiser uten barn).
Rommet var stort, delikat og med egen ballkong.
For mer info om hotellet se her

Khao Lak er en veldig koselig by.
En gate med butikker, strandrestauranter og hoteller. Det er deilig og rolig her, skikkelig balsam for sjelen. Ingen yrende uteliv eller trafikerte veier. Jeg og Marna gikk hjem fra shopping i 22-tiden en kveld og da stengte de fleste sjappene. Alt ble mørkt.
Det er deilig når det ikke er bråkete, ingen selgere på stranden og alt er så rent og fint.
Absolutt et område jeg vil tilbake til:)



Vi har vært på en fantastisk utflukt som jeg skal fortelle mer om, så ta turen innom igjen.

So long!


(skrevet i samarbeid med Star Tour)

1 kommentar:

  1. Skjønner godt at du stortrives her:)
    Ser virkelig deilig ut:)
    Har vært i Thailand selv og elsker det landet:)
    Nyt de siste dagene
    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!